Hög precision och personligt bemötande

När det gäller flygtransporter får inget lämnas åt slumpen. GLAs kvalitetstänkande handlar om hur tjänsterna utförs.

Effektiv terminalhantering och distribution ställer stora krav på snabbhet och precision. Det är tillsammans med våra kunder som vi utvecklar och förbättrar vår kvalitet. GLA arbetar för att våra kunder skall få en snabb återkoppling. Allt ska ske korrekt, eventuella avvikelser ska omedelbart åtgärdas.

Vår miljö är viktig och vi arbetar med att reducera GLAs miljöpåverkan bl a genom att vi tar hänsyn till miljön när vi hanterar avfall och utsläpp.

Mitt bland alla processer, rutiner och kontroller finns människan. För GLA är det viktigt att vi och våra kunder har ett personligt förhållande som gör det gemensamma arbetet enklare, säkrare och roligare.

Vår verksamhet är certifierad i enlighet med ISO 9001.

ISO 9001 2015 certifikat SCAB

Kvalitetspolicy

Godkänner du att vår webbplats använder sig av cookies som säkerställer funktionen av sidan samt förbättrar användarupplevelsen?

Vi sparar cookies för att göra ditt besök ännu bättre!

Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse på vår webbplats (förstapartcookies) det kan t.ex. vara en filtrering, ett sökresultat eller en kundvagn om det finns på hemsidan. Vi analyserar webbplatstrafik, användning (tredjepartcookies) för att göra varje enskild sida bättre för dig som besökare. Cookies kan även utnyttjas av Google, Facebook och andra sociala medier för annonsering. Ifall du väljer att inte godkänna kommer tredjepartscookies att stängas av. Vi sparar inte informationen längre än nödvändigt, ca 14 månader. Du kan när som helst ändra ditt val i sidfoten.